bubbellivet

Alla inlägg under augusti 2011

Av Thea den bästa Persson - 31 augusti 2011 19:11

Hejhej!

Har vart med Bellisen idag, det var sjukt roligt <3

Haha, vi gjorde lite olika saker då ja :P

I alla fall så har jag bara två bloggar nu, skönt! Tog bort den på blogg.se den andra som är kvar är www.tuggumit.devote.se :) Hihi, kolla in där.

Men denna bloggen är bäst ;)

Ni får ha det så bra!! :D

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 31 augusti 2011 07:27

Tjolla!

Det har varit två härliga och riktigt roliga dagar :)

Tack, till er som gjorde det så bra!

Ska snart åka till skolan, idag ska jag med Bella hem.

Kommer bli jättedökul, va åratal sen vi va :D ( typ två månader då )..

Haha! Men sorry för att jag har glömt att blogga här :O Lite dåligt samvete, men om statistiken går upp så fortsätter jag här! Annars bloggplatsen.se....

Men hoppas nu att statistiken höjer sig!

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3


// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 augusti 2011 11:46

Halloj!

Snart kommer mamsen och papsen och hämtar mig hos mormor!

Då så kör dom mig direkt till Lödde IP ( Lödde Idrottsplats ) :P

Ska kolla på när Tintin spelar fotbollsmatch :)  Heja Lödde IF! <3

Haha ;) Fan, jag är sugen på glass asså :? Jag är konstig, vet!!

I alla fall så är solen framme idag.... Tummen upp på det!   

Alicia har hjälpt mig med en header till tuggumit bloggen... TACK<3

www.ponylovers.bloggplatsen.se , alicias och felicias blogg :P

Nu så ska jag gå och dricka! Ha det bäst, ingen protest <3

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 27 augusti 2011 12:43

Tjollahopp Galopp!

Nu är jag hos mormor :)

Snart ska vi åka och handla lite till ikväll.

Blir bra det! I alla fall så bloggar jag ikväll mycket mer!

// THHEEAAA

Av Thea den bästa Persson - 26 augusti 2011 22:19

Hejsan!

Tintin sover här inatt :)

Har super-duper kul med henne...

Just nu kollar vi på film, Pirates of the Caribean :P

Har precis bloggat på devote. www.tuggumit.devote.se :D

Ha det bra!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 25 augusti 2011 19:38

Hejhej!

Har gjort en till blogg.

Är helt idiotisk säker tycker ni :) Den heter www.tuggumit.devote.se :)

Kolla in där, men kommer såklart fortsätta här oavsett. Kanske blir att jag byter till Devote senare men då får ni ju info om det ;)

Jahapp, har kollar lite nya bloggar precis! Hittade ingen bra precis : /

Bloggar imorgon också!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 25 augusti 2011 16:47

Hejhej!

Ni ser rubriken, nu så gick det inte för Leo.

Han skulle kolla på en Mountain Bike ( stavning ) show typ, haha ;)

Så ja det blev Emma, Matilda och Tintin istället. Gustav cyklade hem själv ändå för han skulle paddla kanot... Så ja! Så har väl dagen vart. Hade ju också utflykt,

var väl helt okej :) Aoup, ska kolla runt lite bloggar, ser om jag länkar en sen kanske :P

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 24 augusti 2011 20:42

Tjabba tjena hallå!

Idag har det varit skolan!

Ja, det var ovanligt kul faktist. Dagen började med Svenska, rast, svenska, lunch, rast, och matte sen slutade skolan klockan två :P Imorgon är det typ utflykt till vikhög. Men som tur ska vi cykla. Efter skolan cyklar jag och Gustav hem till han och Leo följer med där också :D Kommer bli sjukt roligt, för att det var längesedan Leo var med :P Jaja, ska snart ta mig en dusch. Sen kolla lite tv, sen ska jag faktist gå och lägga mig. Hehe, ska till Nora imorgon klockan 7.40 för vi ska cykla till skolan :)

Ooops! Glömde att jag har vart med Nora idag<3 Det var så himla roligt, som alltid.

Jauop, sen så träffade vi Klara,Bella,Sanna och Smilla så vi var med dom och ja busade lite som jag inte kan säga ;) Sånt som man inte får, gjorde vI! Haha :P

I alla fall så ska jag duscha nu!

Ha det bäst! <3

// theapersson

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards