bubbellivet

Alla inlägg under oktober 2011

Av Thea den bästa Persson - 31 oktober 2011 13:31

Hej!

Detta kommer troligen vara min tillfälliga header alltid.

Imorgon kommer det en ny header av Matilda, om hon hinner bli färdig med den! :)

Snart kommer kusinen och ska sova här tills på Onsdag. Roligt!

Har varit ute med hundarna för en kvart sen. Sen så myste jag med Muzze.

 

Jag älskar dig något enormt. Du är det bästa som har hänt mig!

Muzze, min ögonsten. Du och jag genom allting! <3


Nu kommer en lista på mina favoritfärger:


Blå

Grön

Rosa

Röd

Gul

Lila

Svart

Vit :)


Haha, väldigt många! Men dom står inte i ordning i fall ni undrar det :)

Nej, nu ska jag äta lunch eller något!<3

En annan sak bara. Det kommer bli väldigt mycket uppdatering nu på lovet!!!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 31 oktober 2011 10:53

Hejsan!

Nu har jag fixat en bloggmail!

Den kommer bara till att vara för bloggläsare.

Ni kan t.e.x skicka bilder, ställa frågor vad som helst :)

Mejlen är bubbellivet@hotmail.com. Ni får mejla hur mycket ni vill, bara inga dumma saker!

I alla fall så har jag pysslat med en header till Matilda nu.

  Såhär blev resultatet<3

www.matildapeeersson.bloggplatsen.se :D Jättebra blogg faktist!!! :)

Men mejla på nu ;)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 30 oktober 2011 21:43

Hejsvejs!

Nikki åkte hem halv tio sådär typ.

Innan det så åt vi tacos, och pratade/noobade där nere med Nook,Wilma och Tilda.

Haha, Nook och Tilda gjorde massa konstiga danser hela tiden -.- Typ till Green Day och dom Lejonkungen. Hahaaa, creepy! ;) Nu så sitter vi och försöker komma på ett nytt smeknamn åt mig!

Eftersom att jag heter Persson i efternamn säger vissa Persikan ibland.... Inte så roligt !Bjuder på redigerade bilder från Picnik.

 

Blev en -.-

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 30 oktober 2011 19:09

Hejhej!

Förlåt för att jag inte laddat ner bilderna än.

Tror det blir imorgon istället -.-

Kanske bjuder på en redigerad bild senare, isf kan det bli repris! :)

Jag och Nikki sitter med våra " likadana " one piece på oss!

Vi kom upp från bubblet för en stund sedan!

Det var så skönt.

Idag är det ju Söndag, det blir TACOS till middag.

Och INGEN skola imorgon, JIPPIE! :D <3

Asskönt.

Men nu ska jag länka några bloggar:

1. www.ponylovers.bloggplatsen.se - världens bästa typ!

2. www.ponyphotography.blogg.se - jättebra blogg, väldigt fina bilder.

3. www.hannahlarssonn.bloggplatsen.se - också jättebra blogg!


Vi ses senare ikväll! :D

// theapersson


P.S Kanske blir övernattning med Nikki!

Av Thea den bästa Persson - 30 oktober 2011 14:31

Hej!

Igår sov ju Emma över :D

Vi hade verkligen roligt, har tagit lite bilder också.

Hehe, igår kväll klädde vi ut oss ;)

Men just nu så kommer Nikki när som helst så tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna nu.

Gör det ikväll! Har städat Muzzes bur och fixat, vart i djuraffären och sånt.

KRAM THEA <3

älskar min muzze mest!

vad skulle jag göra utan honom, jag hjärta dig <3

-.-

Av Thea den bästa Persson - 29 oktober 2011 10:30

Godmorgon!

Hehe, vet att det inte direkt är morgon precis, halv elva är mer typ förmiddag ;)

Idag så blir det bio med pappa och tilda, mamma ska ut med ett par vänner till henne!

Men jag Maggie och Tilda ( den andra ) ska se om vi kunde gå en liten runda på Center Syd idag för att shoppa till dansuppvisningen. En annan sak, Isabelle har ju inte bloggat bara ett inlägg!

Så lixom det hjälper inte mig så mycket. Jag har pratat med henne, hon sa att hon skulle " försöka "....

Men jag vill ha någon eller fler som hjälper mig att ha en bra blogg tillsammans.  

Nu ska jag äta frukost sen ringa Tilda och Maggie!

Ha det jättebra så ses vi sen!

// theapersson


www.vilmaessman.bloggplatsen.se

www.hannahlarssonn.bloggplatsen.se

Av Thea den bästa Persson - 28 oktober 2011 22:30

Hejhej!

Som inte alla vet har jag ridit innan, i TRE HELA ÅR!

Saknar det så sjukt mycket<3 Alla i stallet är så himla snälla,roliga OCH omtänksamma.

Har bestämt att jag måste hälsa på där snart! I MISS THAT! ;)

Jag kommer ihåg Sally, världens finaste häst!

Jag tävlade henne en gång, vi kom trea, var så himla stolt över henne<3

Mina favorithästar var:

Sally ( kvar )

Lillkasper ( gått bort :'( )

Comet ( såld )


Är sjukt trött sitter och diggar Spotify.

I alla fall har det varit en GRYM kväll på Lucy´s.

Riktigt roligt faktist :)

Åt typ en Cupcakes till efterrätt, det var kolasås i mitten, lovely! <3

Men Lisa är fortfarande kvar, hon ska strax hem!

Ha det bra -.- GÖTT MED HÖSTLOV!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 oktober 2011 14:48

Hej!

Hemma från skolan nu.

Så jäkla skönt, det är ju HÖSTLOV nu! :D

Hur bra är inte det??? ;) Det är verkligen toppen.

Idag så ska vi och några andra familjer till Lucy´s, har aldrig varit där. Ska bli roligt! Har ni varit där innan? I så fall var det god mat?

Seriöst en annan sak, på 1 natt har jag fått FEM myggbet. Ahh, det kliar som fasen...

Nu ska jag baka choklad cookies med lisa och tilda!

Pusshej

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards