bubbellivet

Alla inlägg under september 2011

Av Thea den bästa Persson - 30 september 2011 21:39

Tjollahopp!

Här kommer en mini-bildbomb :D


          Detta är där uppe som det ser ut när jag slingat det :)

Klockren bild asså! <3 :) Såg den i Turkiet, hehe!


// theapersson 

Av Thea den bästa Persson - 30 september 2011 21:03

Tjabba!

Snart kommer massa bilder som jag laddar in på datorn nu :) <3

Ska länka Matilda en underbar tjejs blogg www.matildapeeersson.bloggplatsen.se.

Ni MÅSTE kolla där <3

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 30 september 2011 19:52

hej!

Precis varit ute med hundarna :)

Innan så åt jag och mamma varmrökt lax med potatis och romsås, så himla gott!

Snart blir det mys framför soffan :)

   

Såklart med lite godis också, love it! <3 ha det bäst!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 30 september 2011 17:56

Hej!

Idag var det skola som vanligt!

Vi hade först hemkunskap, sen rast,tema lunch och rast sen tema igen... :)

Det var ändå ganska kul faktist :) <3 Idag så följde Disa med hem, vi har fixat Musses bur, hälsat på hos Musse och hoppat studsmatta och sånt :)På söndag hämtar jag min lilla fina Musse :D <3   ängel <3


Ska kanske lägga ner bloggen, vi får se.... Kommentera om jag ska ha kvar:)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 september 2011 06:57

Hej!

Sitter och äter frukost! Idag så ska vi ha glos-prov i engelska på skolan :/

Inte jätteroligt... En sak bara: Jo att om ni vill ha bilder på slingorna i håret och de nya kläderna så måste jag ta bilder och ladda upp dom, fast på laptopen! Ska se om jag hinner ikväll :) Auop, asså jag längtar till julen! :) Varför, vet jag inte!..

Random inlägg jag vet!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 27 september 2011 20:40

Hejhejhej!

Förlåt för världens sämsta uppdatering. :/

Igår hände inget speciellt, skola och sånt tråkigt!

Idag ahr jag vart med Mathe. Vi gjorde det vanliga var med hästarna,fåren,kaninerna och hunden :) Jag red också Maggi lite :D Det känndes så sjukt härligt att rida på en häst igen!  Sitter med hårfärg i håret.. Ska slinga det ljusare :) Kommer troligtvis bild senare eller imorgon!

Men nu måste jag hoppa in i duscheen! :P

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 25 september 2011 18:50

Hejhej!

Sitter och chillar på youtube ;)

Lyssnar på lite låtar.

Kommentera gärna om vad du vill att jag ska skriva tex: en gästbloggare som bloggar, eller sån dagar sak.. :)

Imorgon är det skola som valigt, förresten så blev det inte Mathea idag! :P

Kom precis hem från Muzze :D Hälsat på min gulleplutt! I helgen kommer han hem.....!....! :D :D Så himla glad!!! <3

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 25 september 2011 09:19

Hallojsan!

Vaknade för en tio minuter sen typ, gick ut till pappa som satt i bubblet. Det var 40 grader, hot! :)

Idag så är det någon sån här cykelsak i Barsebäck som jag ska på, kanske blir Mathea efter =) Ska typ äta frukost nu och ja fixa lite. Saknar Nim :( <3

Ha det bäst, ingen protest!

// theapersson<3

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards