bubbellivet

Alla inlägg under september 2011

Av Thea den bästa Persson - 24 september 2011 19:57

Hej :(

Världens sämsta lördag, min hamster har dött :'(

Huuuhuu! Nim, världens bästa <3

Hoppas du har det bra i himmlen.

LOVE YOU! <3 :/

I alla fall så stack Tintin precis hem, snart film-tajm med Lisa och Tilda :) Mys på en dålig Lördag, kanske piggar upp mig lite. :/

Imorgon händer inget speciellt vad jag vet :P

  Rosa Rosor :)

ha det bra!

// en ledsen theapersson

Av Thea den bästa Persson - 24 september 2011 10:06

Hej!

Vad vore världen utan musik?

Jag älskar verkligen musik, det är bäst! :) <3

Idag så ska jag och pappa bygga kaninbur, Tintin ringde för en stund sen och ville va, så sa jag att jag skulle bygga den men hon ville hjälpa till :D Det var snällt :) Annars så är det inget speciellt som händer idag!  Ses ikväll <3

// theapersson

hugs and kisses to all of ya! <3


Av Thea den bästa Persson - 23 september 2011 22:25

Hej!

Vart på bio med syrran och pappa!

Såg " Jag saknar dig" fy fasen vad bra asså, bölade typ hela filmen.

Så sjukt bra, rekommenderas! Imorgon ska jag och pappa BYGGA en kaninbur, hehe vi ville bygga för skojsskull! Men det blir lätt pappa är ju snickare :)På söndag har jag och mathea pratat om att vara! Vi får se i sånna fall skulle vi rida :D!

     

Jag bjuder på tre REPRIS bilder på mig! Har typ bara gammla bilder på datorn, får ladda över nya! <3  Full fräs majonnäs! ;)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 22 september 2011 20:58

Hejhej!

Idag har varit en skitdag helt ok dag  i skolan...

Efter så var jag med Olivia och Evelina :D

Det var jättekul! Det var dans idag, jättekul som vanligt!

Efter dansen hälsade jag på hos Muzze, min kanin :D

SÅ JÄVLA SÖT ASSÅ <3

  LOVE!   Bästaste Muzze! <3 BIG LOVE! :)

Haha, älskar han redan, MIN PRINS!

Imorgon blir det Tintin och kanske bio. :) Trevligt trevligt, och det är fredag!

GÖTT <3 :) godistime ;) Hehe, skojade bara!

// theapersson

:P

Av Thea den bästa Persson - 21 september 2011 19:33

Hello!

Ätit Chilli Con Carne precis.

Det var väl helt okej :)

Snart ska jag kolla på någon ny serie som går! :)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 21 september 2011 18:17

ja, rubriken säger det!

nytt tema igen.... men nu så ska jag ha detta tills jag får hem min lilla finis musse <3

längtar som fan, asså!!! <3

sen blir det en header med bilder på han och mig :)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 21 september 2011 17:34

Hejsaaan!

Idag vart jag med Tilda :)

Det var jättekul. Men när vi var ute i byn så satt vi på en sån här sak ni vet.... en silvrig sak som typ stoppar vägen! Jaja, en silvrig pelare kan man säga. Så ja vi lossade den så vi kunde åka fram och tillbaka på den. Och när Tilda tog jättesnabbfart så hade jag inte satt mig, så hela den kom på mina ben så jag flög bakåt... Men jag tog såklart i handlederna i marken. Då hände detta! Det small till och poffs fick jag sjuukt ont i ena handleden. Så fort  jag lyfter upp någonting så gör det skitont :( Men sånt är livet ;) Jauop, sitter och kollar lite bloggar just nu!


www.milkshakemimmi.bloggplatsen.se

www.kissies.se

www.teamilosevic.bloggplatsen.se


Typ dom jag läser just nu :)

  Ni får en liten bild på... stenar och hav! ;)

Ha det braoo! :)

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 21 september 2011 06:41

Hejhej!

Idag är det badhuset med skolan :)

Ska bli helt okej... Nu så sitter jag och äter på min macka och dricker ett glas proviva mango. Jag älskar Mango! <3 :)

Och på Torsdag ska jag hälsa på hos kaninen :D MIN! Den ska heta Musse eller Mango

Ja! :) 

  Jauop, repris bild!

// theapersson

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards