bubbellivet

Alla inlägg under september 2011

Av Thea den bästa Persson - 6 september 2011 07:06

Tjabba!

Sitter och äter frukost nu :)

Idag så sitter jag kvar i skolan tills klockan fyra, för att jag faktist själv vill det.

Men Maggie sitter ju också där :P Vi ska vara efter det...

Röligt! ;) Sitter inne på facebook. Dessutom så har jag inget att skriva om :?

Hiihi, jauuoop!

// Theapersson

Av Thea den bästa Persson - 5 september 2011 07:17

GODMORGON :)

Grattis syrran, bra kan du va men inte alltid bäst<3

Imorse gick jag upp kvart över sex för att fira syrran. Va väl kul :P

Sen så fick jag en " lillasyster present" en justin bieber bok<3 :3

Haha! I alla fall så var det bra! Idag blir det Evelina, vi cyklar hem från skolan klockan två :3 Hmm, kolla syrrans blogg www.tildahitchcock.bloggplatsen.se

Asså hon heter inte Hitchcock i efternamn men hon vill typ det :?

Hahha, jauoop!   Men vi ses senaree! 

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 4 september 2011 21:24

GODNATT

alla kära läsare ses imorgon<3

Av Thea den bästa Persson - 4 september 2011 20:23

senaste.....


kompisen du va med? Bella och Maggie

bloggen du läste? www.ponylovers.bloggplatsen.se

du chattade med? fanny på facebook

smsade med? jonna-ponna finaste madonna alltså Jonna :P

du pratade med? min syrra


favorit...


dricka? cola och fanta

efterätt? chokladfondy

kvällsmat? tacos och spaghetti med köttfärssås!

film? never say never

bok? sukari min vän

låt? stereoheart och lighters


kompisar....


snällaste?  alla typ!

du kan lita på? stina, evelina och bella, mathea

bästavän? mathea,stina och evelina

sötaste? ALLIHOPA! <3

Av Thea den bästa Persson - 4 september 2011 14:42

Hejhej!

Här kommer schemat, vad jag gjort och inte gjort.

. duscha

. klä på mig

. sminka mig

. hämta tårtor

. köpa en sista sak på center syd

. vänta på gästerna, kanske blogga!


Haha,jag strök gästerna saken, håller ju på med det nu :P

Asså, jag försöker ladda upp bilder till datorn men den vill inte :(

Hmm, ser om det funkar senare! Ha det braoo!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 4 september 2011 11:09

tjolla!

idag så ska vi ha släkt-kalas här hemma :P

Min syrra fyller tretton år imorgon!

Tonåring ;) Haha!!!

Nu så ska jag skriva upp " Dagens Schema"

. duscha

. klä på mig

. sminka mig

. hämta tårtor

. köpa en sista present på center syd

. vänta på gästerna, kanske blogga!

Så ja, jag bloggar annars på kvällen när alla åkt hem! :P

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 3 september 2011 19:29

hejsan!

har varit en bra dag idag :)

innan så hoppade jag studsmatta så kom jag på ett ordspråk " när du redan har börjat klättra uppåt släpp aldrig taget och ramla ner. då har du missat ditt mål mot toppen". Va det bra!?<3

Tycker jag i alla fall... Haha :P

Har precis ätit tacos :) Nu blir det film med resten av familjen, först den nya Big Mama sen Irene Huss!!!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 2 september 2011 22:53

Heej :)

Idag har jag varit med Maggie och Bella! :P

Roligt,som vanligt. Sen nu på kvällen kollade jag på bio med, mamma jessica och syrran. Filmen hette " Brides Maids ".. Den var en komedifilm asrolig <3

Haha, imorgon ska jag bort heeela dagen faktist :P

Men jag bloggar på kvällen då ju såklart<3.

Hihi! I alla fall så ska jag gå och sova nu!

GODNATT!

// theapersson

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards