bubbellivet

Alla inlägg den 8 september 2011

Av Thea den bästa Persson - 8 september 2011 15:27

Hejsan!

Hemma från skolan nu, tråkigt är hemma själv!

Idag börjar dansen, tummen upp på det :D

Kommer till att bli sjukt roligt, längtat så mycket.

  BIG LOVE<3

Ska snart fika och sätta på tvn! Efter dansen så sticker jag och Maggie till badhuset :) Så kommer det vara varje torsdag i TIO vecker. :P Så ja det kommer bli mycket dans i bloggen! Jag tänkte sätta ihop en outfit kanske, får se!

Men jag ska kanske göra en ny header!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 8 september 2011 06:52

Hejsan!

Cyklar till skolan idauu! :)

Vaken och pigg är jag, och det är tummen upp på det!

Dessutom så börjar dans-terminen idag :D

Nu har jag gått på dans i ett år! I alla fall så bloggar inte jag längre på devote.

Bloggplatsen är bra och lätt att förstå!

Jag ska cykla till skolan idag så jag måste fixa mig nu, cyklar redan halv åtta! :P

// theapersson

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards