bubbellivet

Alla inlägg under juli 2011

Av Thea den bästa Persson - 31 juli 2011 22:54

Hej bloggen!

Har bara fem minuter pa mig att blogga!

Nu ar jag i Side :) Det ar 60 grader :O For varmt faktist, har traffat en kompis som heter Nadja! Hon ar jattesnall och rolig :) Imorgon ska jag bada i choklad :D Haha det ar sant! Men jag maste ga nu! Ha det bra!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 30 juli 2011 09:21

Hej!

Nu sitter jag här, ska köra om en kvart till Hofterup, hämta Jonna. Hem till mormor i Helsingborg lämna NIm,Jack,Tilda,Lisa och Jonna! Sen in i bilen och hem igen, vara hemma kanske 10 minuter sen kommer Crille och hämtar oss, sen blir det till Sturup :) Mycket man ska hinna med idag. Jag kommer sitta i planet i tre och en halv timme. Jag bloggar så mycket det går därifrån :D Men nu ska jag till Jonna!

Ha det bäst!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 29 juli 2011 21:26

Hejsan!

Imorgon åker jag till Side :D Så det blir ingen uppdatering imorgon, vad jag tror. Kanske bara ett jättekort! Men nu sitter jag här med Matilda! Och vi har spelat Mario Wii,tränat,myst med min hund Lisa, varit med min 1-åriga kusin SIri. Ja, typ det vi gjort. Hon kom till mig vid halv tolv och hon ska hem om en halv timme :/ Imorgon måste man upp klockan nio...  Men det är ju värt det.

// theapersson

Tv!

Av Thea den bästa Persson - 28 juli 2011 23:01

Hej!

Kollar på tv just nu.

Är så himla sugen på choklad, haha! Imorgon är det Fredag, på Lördag åker jag!

Det ska bli så jävla ballt :D

  Detta är vårt hotell! Alba Queen Hotell, det är 4-stjärnigt. :)

Men jag bloggar frå hotellet, men jag varnar er för världens sämsta uppdatering då! Haha, kollar på The Killing som jag pratade om innan!

Ska fortsätta kolla nu!

Ha det bäst!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 juli 2011 20:26

Hejsan bloggläsare! Nu så sitter jag vi datorn, igen! Imorgon ska man va med Matilda :) Har precis ätit en Banana Skids, asgoda.  Fick en kommentar innan av en tjej. Jättefin kommentar! Tack Marie Ljiljegren :) Ehhm, vet inte vad jag ska blogga om. Jo, förresten ikväll kommer ett tv program som heter The Killing! Det är väl helt okej :) Något mordprogram. Japp, men fortsätt att kommentera eller fråga!

Puss!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 juli 2011 19:03

Hej!

Jag fick Velvets autograf och tog foto med henne :D

Va askul! Men nu ska jag äta!

Bloggar mer sen.

Puss på er!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 28 juli 2011 11:19

Hej!

Idag ska jag upp till Helsingborg och se på Velvet :) Det är en känd artist.

 Igår så var vi hemma hos Jessica och Mike för dom har fått en bebis som heter Emilia. Så jävla söt asså <3

Haha, när Jessica gick och la Emilia så började hon gråta. Så Mike gick dit och bärde in Emilia till oss andra. Då bara flinade hon! Haha :D Så gulligt!!!


// theapersson


P.S Sök på Velvet, the queen på youtube. En av hennes alla låtar!

Av Thea den bästa Persson - 27 juli 2011 10:50

Hej hopp gummisnopp!

Vaknat nu :) Ska äta frukost när jag har bloggat, bloggar gör man ju alltid först!

Idag så vet jag inte vad jag ska göra, va med kompis säkert. Och idag är det 3 dagar tills jag åker! :D Men bara så ni vet ska jag ha den nya headern :) Tycker det själv faktist.  Men idag så är det ju sol och det är tummen upp på det! Åker nog ner till hamnen och badar. Men nu ska jag gå!

Puss!

// theapersson

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards