bubbellivet

Alla inlägg under juli 2011

Av Thea den bästa Persson - 26 juli 2011 20:51

Tjabba!

Har gjort en header! Vilken tycker ni jag ska ha?

Den gamla eller den här:

  Kommentera eller fråga svaret :D

Puss!

Av Thea den bästa Persson - 26 juli 2011 18:02

Tjabba tjena hallå, vi säger så!

Precis hemkommen från Barsebäck, har badat i hamnen :)

Det var 20 grader i vattnet, helt sjukt varmt. Sitter nu vid datorn. Ska snart gå ut och kanske studsa :D Om fyra dagar åker jag till SIDE! <3  Ska bli så jävla skönt att slippa syrran! Haha ;)

Snart blir det  go´ mat! Leilas revben och pommes frites med  coleslaw. Sen till efterrätt blir det hemagjord marräng, på det hemmagjord lemoncurd,grädde och jordgubbar :D Så himla gött ;)

Ja, nu har jag bloggat färdigt, men jag bloggar ikväll sen också.

Puss!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 26 juli 2011 14:05

Hejsan bloggen!

En tjej som jag känner heter Hannah, hon har brutit båda sina handleder. Så jävla synd om henne, och så har hon en häst som heter Comet <3 Men hon kommer inte kunna rida han på dölänge. För sen när man tar av gipset så måste man typ bära saker med handen så dom blir starka igen. O då kan hon inte heller rida :( Tycker det är förjävligt... Varför skulle det hända Hannah lixom!

IDAG

Igår sov jag över med Maggie ( Magdalena). Hon kom hem till mig vid halv nio på kvällen. Sen så va vi ute, kollade tv, satt vi datorn och mös med vovvarna. Sen så när klockan var halv två så gick vi och la oss. Det va väl helt okej tid. Sen så väckte Maggie mig vid halv tio ngt sånt <3   Ja, vi åt frukost solade och lite sånt. Sen stack hon hem så snart ska vi hämta henne och sticka till hamnen och bada :D Ska bli gött i detta vädret <3 Haha ;)  :)

Puss på er!

// theapersson


Av Thea den bästa Persson - 25 juli 2011 17:21

Hejsvejs!

Idag så stack jag till min kompis Magdalena klockan halv ett typ :) Mamma och pappa skulle till Lund, men jag va hos Magdalena istället. Jag kom precis hem därifrån..

På Lördag åker jag till Side, men jag kommer fortfarande kunna blogga :D För där finns datorer :) Och det är tummen upp på det   Japp, i Side är det 36 grader nu :D Får hoppas på sommarväder när jag e där också. Men jag bloggar sen igen!

Bye bye Peace


// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 24 juli 2011 23:24

Hej!

Ska lägga ut bilder på dem bästa!


   Maggie- En underbart snäll tjej, skrattat alltid med henne :) Jag älskar dig!


  Laika, saknar dig mest! Älskar dig nu & föralltid <3 En stjärna på denna jord, lämnade dig mot min vilja. Men jag var tvungen. Hoppas vi träffas snart! PUSS <3

  Absolute bäst i världen! Nora, e underbart snäll,rolig men en himla busunge.  Saknar dig finaste! Love to you <3


Det var dom tre idag =D


// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 24 juli 2011 21:52

Hejsan!

Har inget att göra nu, bloggar därför :)

Sitter och lyssnar på Loca People med Sak Noel. Även kallad som All day All night. Den e jättebra! Har inget att blogga om... Men jag skriver en dikt :) Här kommer den! Kommer säkert va dålig:


Jag saknar dig gubben!

Vi sa du o jag föralltid.

Jag vet att vi aldrig kan träffas igen.

Det värsta är att när jag

har något jag vill säga till dig kan jag inte det

för du finns inte här.  Allt var mitt fel.

Men vi gjorde det bästa för dig.

Hoppas att det var rätt val.

Bara så du vet, var jag stolt över dig.

Du var bäst, du+jag= ett!

Älskar dig nu och föralltid!

Saknar dig underbaraste kanin!

I´ll always remember you.


Det var min dikt till mina kaniner Uno och Pricken <3

 // theapersson

Av Thea den bästa Persson - 24 juli 2011 20:41

Hej igen  

Kolla rpå tv nu, och äter choklad! Älskar choklad, har precis bloggat på myshowroom. Tänkte att jag ska skriva fem saker ni inte visste om mig!

1. Jag hatar spindlar, så fort jag ser en liten liten bebis så skriker jag allt vad jag har.

2. Jag sjunger jättebra ( alla säger det så det får man väl tro på ).

3. Älskar mina vänner mest, familj också :)

4. Jag får lätt nya kompisar, vill ha fler.

5. När jag är mig själv e jag helt crazy!


// theapersson


Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards