bubbellivet

Alla inlägg under september 2011

Av Thea den bästa Persson - 20 september 2011 19:50

Halloj!

Lyssnar på Marry you med Bruno Mars :D Så jävla pisse bra asså <3

Japp! Var ju på Center syd, köpte en jacka och ett par skor!

 

Denna jackan! Fin eller? :) Stadium, 1 999 kronor. Dyr men riktigt bekväm, och bra! :)

Hittar ingen bild på skorna :/ Haha! :) <3

Ha det bäst!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 20 september 2011 14:57

Hejhej!

Kom hem för ungefär en halvtimme sen.

Sen så ja gjorde jag och Matilda milkshake med vaniljglass,oboy,mjölk och banan!

Den var asgod :)  Senare ska jag och mamma ner till Center Syd och köpa en jacka till mig som jag sett innan. Den är röd också ska jag köpa ett par skor.

Japp, nu så ska vi väl göra nånting! <3 Men vi ses ikväll! :) <3

Kramis

Av Thea den bästa Persson - 20 september 2011 07:17

Hej!

Cyklar som vanligt idag! Fast inte ännu :)

Idag händer inget speciellt, bara idrott i skolan.... not like.

Jag måste gå nu! Ska packa :) <3

Av Thea den bästa Persson - 19 september 2011 18:44

Hejsan!

Idag hängde jag med Mathea hem :)

Först när  vi kom till henne så myste vi med hennes tre hästar. Sen mockade jag och hon sopade stallet, vi fixade väl med sånt och skrubbade i säkert två timmar. Sen så tog vi ut hennes kanin Mormor och klappade den :) Det har varit en bra dag! Är väldigt trött bara. Jauop, men nu är jag hemma! <3

kramiz

Av Thea den bästa Persson - 19 september 2011 18:08

Hejsan!

Sitter inne vid facebook :)

Chattar och kollar bilder och sånt! Förresten så är kaninen troligtvis en hane och den har fötts :D <3 Sjukt glad! Längtar också så det finns inte! :)

  Saknar dig Nikita :) <3 :( Miss you!!!


Jaja, men vi hörs sen! :)

// theapersson

:D

Av Thea den bästa Persson - 18 september 2011 19:42

Hejhejhejhej!

JAG SKA FÅ EN KANIN :D :D :D <3 Fan vad glad jag är!!!

Den har inte fötts en, men snart! Kommentera namnförslag :D

IDAG

Igår sov Stina över här hemma :) Det var sjukt roligt. Idag så skulle vi egentligen till badhuset men ja det hade stängt. Så det blev bio istället :) Vi såg Smurfarna i 3D den var sjukt bra faktist. Trodde inte det! :) Men ja, det var min dag!

Kolla min hemsida, inte blogg utan hemsida! www.lovesrabbit.webs.com :D

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 17 september 2011 23:01

Hej!

Nu kommer något nytt, dagens vill ha! :)

Detta kommer verka sjukt konstigt men i alla fall...

  EN KANINUNGE :D

Haha, så jävla söt <3 !

Jag tänkte börja med Veckans.... djur,mobil,låt,artist :) Ja, Veckans helt enkelt :P Ha det bäst, ingen protset! :D

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 17 september 2011 22:55

Hejsan allihopa <3

Sitter med Stina brevid mig :)

Jauop, idag har hänt mycket! Ehhm, haha stina spelar angry birds och losar hela tiden...!

angry birds-attack! ;)

jag är överlycklig, varför-hemligt! säger det imorgon typ. när jag vet att jag får säga det :D  Ni ser nog att jag ändrat tema, IGEN! Men asså ni får kommentera vilket som är bäst ju... :) Haha! :P

KRAMIS

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards