bubbellivet

Alla inlägg under september 2011

Av Thea den bästa Persson - 16 september 2011 22:27

Hej!

Ska gå och sova nu, ska upp halv nio imorgon!

Är sjukt trött, och tusen gånger mer förkyld :/ Pratar som en åsna!...

Hehe, låter kanske lite konstigt, men sant är det :)

  Bjuder på en bild på mig :)

Ha det braoo!

GODNATT <3

Av Thea den bästa Persson - 15 september 2011 15:02

Hejhej!

Sitter inne på skype.

Egentligen skulle jag chatta med Axel,Kalle och Pernilla!

Men Axel har inte loggat in :/ Hmm, ska kolla snart igen :)

Snart är det dans :D Ska bli sjukt kul, har längtat så mycket!

Även om det var för en vecka sen men ändån. Det är så himla kul.

Jauop! Vill så gärna göra ett video inlägg, hittar bara inte var an spelar in på datorn, typ.... :)

 

Haha, en gammal bild på mig! :P

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 15 september 2011 07:16

Hej hopp galopp!

Har precis ätit frukost :3

Kvart i åtta kommer pappa och kör mig till skolan.

Är så sjukt trött just nu! Igår va jag med Evelina, det var bättre än bäst!

Haha det var jättekul i alla fall :) Idag ska jag på dans :D Efter det är jag och Maggie på badhuset i en timme. Om ni undrar så dansar vi till en Michael Jackson låt! :) <3

Ha det bäst, ses ikväll!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 13 september 2011 21:12

Hejsan!

Idag har inte hänt något speciellt vart med Kalle,Olivia och Gustav :) <3

Det var sjukt kul! Haha :P Imorgon tar jag bussen hem till Evelina.

Så ja uppdateringen kommer sent på kvällen, som vanligt ;)

Ska göra en header till Matilda! www.matildapeeersson.bloggplatsen.se :)

Kolla in där också på Alicias nya blogg www.aliciamusse.bloggplatsen.se <3

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 12 september 2011 19:17

har sjukt ont i huvudet :/

i alla fall så har matilda precis åkt hem från mig.

imorgon eller senare ikväll kommer KANSKE ett sångklipp när självaste jag sjunger :)

ska äta nu! sent jag vet...

men vi ses senare!

p.s tråkigt och onödig inlägg, håller med!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 12 september 2011 07:03

Tjabba!

Vaknade för ca en kvart sen är sjukt trött, AWESOME!

Ska ju cykla idag också :P

De enda tankarna som snurrar runt inom mig JUST NU ÄR: måndag. måndag. måndag. måndag. Hela tiden jag kan inte tänka på något annat! :)

Hmm :? vi ses ikväll!

// theapersson

Av Thea den bästa Persson - 11 september 2011 20:30

Hej!

Precis duschat och sådant, ska gå in på Picasa nu och fixa lite bilder till folk dels också göra ngn header kanske! Får  helt enkelt se :)

Hehe, ses imorgon! Kanske senare ikväll om jag vill visa någon bild eller så <3

PUSS

Av Thea den bästa Persson - 11 september 2011 19:37

Hejsan!

Jo att ni ser att jag gjort en ny header tagit bort så att det bara är text!

Det är för att jag typ råkade radera headern Alicia gjort :(((

Synd! Och ja så har jag ingen ny, det är därför..

PUSS

Presentation


Säg aldrig för mycket till den du litar på. För den du litar på, litar även på någon annan...
8 besvarade frågor

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13
14
15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< September 2011 >>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards